.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سایه ضعف تصمیم گیر ی قاطع درمدیران استان؛
تودیع و معارفه معاون فرماندار آمل با فشار یک مسئول لغو شد!
شمال نیوز : کارشناسان معتقدند دخالت های صورت گرفته که در برخی از دیگر نقاط استان نیز دیده می شود ، در سایه ضعف در تصمیم گیری مدیران ارشد استان است که اجازه دخالت به صاحب نفوذان و برخی گروههای ستادی و انتخاباتی را در عزل و نصب های استان می دهند .....
تودیع و معارفه معاون فرماندار آمل با فشار یک مسئول لغو شد!

شمال نیوز : شنیده ها حکایت دارد صبح روز گذشته یکی از مسئولان ذی‌نفوذ آملی مانع از تغییر معاون فرماندار آمل شد.

مدتی است یکی از مسئولان آملی با پافشاری بر روی گزینه‌های خود اجازه تصمیم‌گیری به کسی برای انتصاب‌ها نمی‎دهد و اخیراً هم با اعمال فشار بر روی مسئولان ارشد کشور و استان، از حدود اختیارات خود عدول کرده و موجب نادیده انگاشتن در اصل تفکیک قوا  شده است.

دخالت‌های این مسئول تا جایی پیش رفت که شهرستان آمل تا مدت زیادی فرماندار نداشت و با سرپرست اداره می‌شد.

پس از کش‎وقوس‎های فراوان با استاندار مازندران بر سر انتصاب فرماندار ویژه این شهرستان، گزینه آن مسئول، مدتی به‌عنوان سرپرست منصوب شد.

پس از انتصاب سرپرست و مخالفت استاندار مازندران با ادامه تصدی مسئولیت وی، تصمیم به انتخاب فرماندار جدید برای این شهرستان گرفته شد تا در نهایت علی‌رغم تلاش استاندار برای معرفی گزینه پیشنهادی خود، از سوی این مسئول سه گزینه معرفی شد که یکی از آنها توسط استاندار برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

این در حالی است که این مسئول بارها در جمع خبرنگاران گفته بود: من در تغییرات و یا انتخاب فرمانداران دخیل نیستم و فقط از من نظرخواهی می‎کنند.

وی جابه‎جایی فرمانداران را طبیعی دانست و تأکید کرد: انتخاب فرماندار قوی برای شهرستان آمل اکنون نیاز است و این شهرستان نباید بیش از این بدون فرماندار باشد.

این مسئول با رد شایعات پیرامون دخالت وی در عزل‌ونصب‎ها خاطرنشان کرد: در طول سال‌های مسئولیت، هیچ دخالت مستقیمی در عزل‌ونصب مدیران اجرایی و به‌ویژه فرمانداران نداشته و اگر مشورت شده، کلیاتی در زمینه کارآیی و توانمندی افراد داده‌ام.

شنیده‌ها حاکی از این است صبح چهارشنبه هم در ادامه دخالت‎های این مسئول در روند انتصاب مدیران شهری، پس از هماهنگی و صدور حکم معاون جدید فرماندار آمل توسط استاندار مازندران و حضور یکی از معاونان وی برای برگزاری جلسه تودیع‌ومعارفه، این جلسه لغو شد.

از سویی برخی گروههای ستادی و انتخاباتی در شهرستان آمل به بهانه حمایت از رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ، همواره قصد دخالت در عزل و نصب ها را داشته اند که تصمیم سازان استان را سردرگم کرده است .

کارشناسان معتقدند دخالت های صورت گرفته که در برخی از دیگر نقاط استان نیز دیده می شود ، در سایه ضعف در تصمیم گیری مدیران ارشد استان است که اجازه دخالت به صاحب نفوذان و برخی گروههای ستادی و انتخاباتی را در عزل و نصب های استان می دهند .

این جلسه در حالی برگزار می‌شد که خبرنگاران و حتی کارمندان فرمانداری آمل هم هیچ اطلاع قبلی از برگزاری آن نداشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسنی 28 اسفند 1393
استاندار عزیز همین چند ماه پیش بود که به دلیل فشار نماینده ای حکمتان برای یکی از شایسته ترین نیروهای وزارت کشور را برای فرمانداری فریدونکنار لغو کردید و فرد دیگری را معرفی نمودید و باز بعد چند ماه این اتفاق در سطح معاونت فرمانداری آمل رخ داد! شما نماینده دولتید نه مجلس استاندار عزیز، انشااله شاهد این اتفاقات نباشیم و شما هم برای رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری ارزش قائل شوید هم برای حکم خودتان
محمد 28 اسفند 1393
مگر همین نمایندگان به مدت 8 سال بهترین نیروهای کشور را خانه نشین نکردن؟ بدیهی است که با انتصاب نیرو های قوی و مردمی جناح مخالف خود مخالفت کنند، تعامل به سبک استاندار یعنی بی توجهی به آرا و خواسته ی مردم در انتخابات ریاست جمهوری
نجفي 28 اسفند 1393
نماينده ها از اين استاندار بهتر كجا پيدا كنن. يكي يه تهديد ميكنه امضا حكم شهردار ميگيره. دو تا يه تهديد ميكنن مجوز سلامت انتخابات پر مسيله اتاق بازرگاني رو ميگيرن. و همينطور الي آخر. استاندار هم ميخاد كه باشه برادر ....
ناظر 28 اسفند 1393
سلام ؛ "جسارت و شهامت" صفات مهم هر مدیری است ، تا با تصممیم گیری قاطع و درست امور اجرایی را ؛ پیش برند . متاسفانه این صفات در مدیران ارشد استان مظلوم مازندران نیست!!! و به همین دلیل همیشه مغلوب زیاده خواهی های برخی افراد فرصت طلب و به اصطلاح... هستند . قدر مسلم مردم صبور و مهجور مازندران ، تاوان این بی تدبیری و بی لیاقتی های مدیران ضعیف النفس و جاه طلب را ؛ پرداخته و همچنان می پردازند!!!
رضا 28 اسفند 1393
باسلام، اين آقا حتي در كار رييس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در خصوص افتتاح بيمارستان تكميل شده امام خميني(ره) آمل و همچنين تغيير روساء بيمارستانها و رييس شبكه بهداشت هم دخالت مستقيم و حتي تهديد هم مي نمايد.
حسن 28 اسفند 1393
اگر احمدی نژادی بود ومخالفت شد کار درستی کردن.الان مدیران احمدی نژادی پدر ادارات در اوردند مثل بهزیستی استان مازندران. البته اقای مدیرکل اوای انتظار موبایل خودش را صدای روحانی گذاشته و وانمود میکنه که طرفدار روحانی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 28 اسفند 1393
رسانه های املی مرده ادند آیا؟؟؟؟؟؟؟
مسئولان آملی همه خبرنگاران آملی را خریدند!!!
آنهایی که ادعای خبرنگاری و قلم میکنن کجان؟
اونایی که ادعاشون سربه فلک کشیده، کجان؟؟
- 28 اسفند 1393
دخالتها انقدر قوي است كه نمايندگانش در شوراي روستا وبخش ودهياري هاهم گمارده شده اند بگونه اي كه بعضي از اين شوراها فاقد سواد خواندن ونوشتن ودهيار هم فاقد ديپلم هستند ما متاسفيم كه مسؤلين استان هم چشم پوشي ميكنند يا زورشان نميرسد
محمد 27 اسفند 1393
باعث تاسف است که شهر مهمی چون آمل با این همه سوابق دچار این وضعیت اسفناک شده است
فرزاد 27 اسفند 1393
چه کسی برای این سمت مد نظره؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.